Thursday, September 2, 2010

post ke limapuluh. 24y.o.



SELAMAT MALAM SAYANG.


esok hari baru.
atas kau mahu pilih jalan mana.
sebab aku tahu.
salah hati kau masih rasa.
jangan risau aku.
aku dah mula padam semua.
maaf itu...
...apa?
tak ada makna.
tapi aku rasa geli hati.
sebab kau macam kera kena cili.
apesal kau?
tak sedap hati?
aku senyum la bhai.
sebab aku dah menang.
sebab aku dah tenang.

alhamdullillah.

bila hari macam ini yang dulunya hari aku.
kau buat aku senyum.
walaupun itu tipu.
terima kasih.
sekarang hari kau yang macam aku dulu,
kau lihat aku senyum.
ikhlas.
sebab bukan aku yang harus buat kau senyum.



tell me, how do you sleep at night?


answer me in 3 years time.


***********************************************************


selamat pulang ayahanda!


=)

0 person(s) has been nadia-ed! jyeah!: